پرزگیر برقی لباس برند ونکو مدل knot remover آلمانی

ناموجود

برند:

کد کالا:
4815100500

ویژگی های محصول

  • برند: WENKO آلمانی
  • جنس: ABS
  • مدل برقی بی سیم (شارژی) پرزگیر
  • توان: 3 وات
  • دارای تیغه فولاد ضد زنگ
  • قابلیت پاکسازی پرز و گرد و غبار از روی لباس یا دیگر سطوح پارچه ای
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرزگیر برقی لباس برند ونکو مدل knot remover آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

knot remover

ابعاد

7x7x4

جنس

ABS

رنگ

سفید

وزن

95 گرم

توان

3 وات

سایر توضیحات

تیغه فولاد ضد زنگ شامل برس تمیز کننده برای حذف تول شدگی و کرک از پارچه بی سیم با باتری (2 x 1.5 V AA – شامل نمی شود)

قابلیت شستشو

ندارد

پرزگیر «ونکو» مدل «knot remover» انتخابی عالی به شمار می‌آید. این محصول بدنه‌ای پلاستیکی و مقاوم دارد و با باتری کار می‌کند. البته باتری‌ها را باید به‌صورت جداگانه تهیه کنید.

این دستگاه بی‌سیم است تا با راحتی بیشتری بتوانید آن را روی لباس حرکت دهید. این مدل برای حذف کرک از روی پارچه گزینه‌ای ایدئال بوده و شامل یک برس تمیزکننده نیز هست. با کمک پرزگیر لباس «ونکو» قادر هستید کرک، مو یا پرز را از روی اکثر لباس‌هایتان به‌آسانی پاک کنید و ظاهری شیک و مرتب داشته باشید.

برای حاضر شدن در مراسم‌ ها و یا قرارهای مهم کاری باید بسیار مرتب و آراسته حضور پیدا کرد. به عبارتی باید برای شرکت در چنین مجالسی ، لباسی تمیز، مرتب و به ‌اصطلاح اتو کشیده به تن داشت. اهمیت دادن به این موضوع شاید به ظاهر کمی بی اهمیت به نظر برسد اما بسیار مهم و ضروری است. زیرا افراد در ابتدا قبل از صحبت کردن با شما اول ظاهر شما را خواهند دید. از این رو هر چه ظاهرتان آراسته تر به نظر بیاید، از پیش در مورد شما قضاوت بهتری صورت می گیرد.

معرفی پرزگیر لباس مدل knot remover

یکی از عواملی که باعث مرتب و اراسته به نظر رسیدن شما می گردد، لباس هایی است که به تن دارید. پس باید در خرید آنها و در نهایت حفظ و نگهداری آنها بسیار کوشا باشید. به این منظور باید همواره انها را پس از استفاده شستشو دهید. همچنین برای جلوگیری از ایجاد هرگونه پرز روی لباس‌ اعم از کت و شلوار، پیراهن و… از پرزگیر استفاده نمایید.

پرزگیر لباس ونکو – مدل knot remover بدین منظور انتخابی عالی و مناسب به شمار می ‌آید. این برند معروف در زمینه تولید لوازم بهداشتی و آشپزخانه این بار دست به تولید محصول باکیفیت دیگری زده است. برند آلمانی ونکو با قدمت پنجاه ساله، محصولات خود را از با کیفیت‌ ترین و استانداردترین مواد تولید میکند. هدف این شرکت آلمانی ارائه بهترین محصولات با درجه کیفی بالا می باشد. بطور کلی می توان گفت کسب رضایت مشتریان اولین هدف این برند آلمانی باکیفیت می باشد.

مشخصات پرزگیر لباس مدل knot remover

شما با کمک پرزگیر لباس ونکو – مدل knot remover قادر هستید. کرک، مو یا پرز را از روی اکثر لباس ‌هایتان پاک کنید. افزون بر این به ‌آسانی ظاهری شیک و مرتب به انها بدهید و از پوشیدن آنها لذت ببرید.

پرزگیر لباس ونکو – مدل knot removerبدنه‌ ای پلاستیکی و مقاوم دارد و با باتری کار می کند. البته باتری ‌های مخصوص آن را باید به‌ صورت جداگانه تهیه کنید. این دستگاه بی ‌سیم است تا با راحتی بیشتری بتوانید آن را روی لباس حرکت دهید. این مدل برای حذف کرک از روی پارچه گزینه ‌ای ایداآل به شمار می رود. به علاوه این محصول با کیفیت از برند المانی ونکو شامل یک برس تمیز کننده نیز هست.

وزن پرزگیر لباس ونکو – مدل knot remover‌ ۹۵ گرم است که بسیار سبک و کاربردی است. همچنین جنس این پرزگیر لباس از ABS است. رنگ سفید این محصول باکیفیت و مرغوب از دیگر امتیازات استفاده از پرزگیر لباس ونکو – مدل knot removerمی باشد. ابعاد این محصول از برند ونکو ۷ در ۷ در ۴ سانتی متر است که به سادگی در دست قرار می گیرد.

شما می توانید همین الان با مراجعه به فروشگاه معتبر ژرمن کالا این محصول را خریداری نمایید. به علاوه از سایر محصولات موجود در فروشگاه از برند ونکو و سایر برندها بازدید نمایید.

محصولات منتخب