چاقو آشپزخانه مشکی 22 سانتی‌متری برند متالتکس

420,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
258173

ویژگی های محصول

  • طراحی زیبا و کیفیت بالا
  • ساخت شرکت متالتکس
  • برند سوئیسی
  • جنس تیغه استیل ضد زنگ
  • وزن ۲۲٫۲ گرم
  • ابعاد ۱٫۶*۶٫۸*۲۲٫۸ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چاقو آشپزخانه مشکی 22 سانتی‌متری برند متالتکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

258173

جنس

جنس تیغه : تیغه استیل ضدزنگ جنس دسته : پلی پروپیلن

وزن

105 گرم

ابعاد

2x5x28 سانتی متر

سایر توضیحات

ساخت شرکت متالتکس سوئیس – مناسب برای برش انواع سبزیجات و گوشت

معرفی چاقو متالتکس 

چاقو یکی از ابزار های پر کاربرد و مفید در هر آشپزخانه ای است چاقو ها مدل ها و کاربرد های متنوع ای دارند چاقوی متالتکس یکی از انواع مختلف چاقو می باشد که از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار است این چاقو به دلیل تیغه تیز و با کیفیتی که دارد بهترین انتخاب برای آشپزهای خانگی و حرفه ای می باشد. تیغه چاقو آشپزخانه متالتکس از استیل ضد زنگ ساخته شده است که با گذشت زمان و در اثر استفاده زیاد تغییر شکل نمی دهد می توانید سال ها از آن استفاده کنید دسته چاقو از پلاستیک مرغوب ساخته شده است طراحی این محصول منحصر به فرد بوده به خوبی در دست شما قرار می گیرد و در هنگام کار نمی لغزد همچنین به دلیل طراحی ارگونومیکی که دارد از خستگی دستان شما هنگام کار جلوگیری می کند. چاقو متالتکس برای استفاده روزمره شما بسیار مناسب می باشد. لبه ی این چاقوی آشپزخانه بسیار تیز و برنده بوده و از فولاد مرغوبی نیز در ساخت آن استفاده شده است.

متالتکس یکی از معتبرترین شرکت های تولید اکسسوری و لوازم آشپزخانه است که سال ها در این زمینه فعالیت می کند و توانسته رضایت بسیاری از مردم را به خود جلب کند. این محصول ابعاد مناسبی دارد و فضای کمی را در آشپزخانه شما اشغال می کند چاقوی متالتکس در عین کیفیت و کاربردی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است یکی از مواردی که در هنگام خرید چاقو باید به آن توجه داشته باشیم وزن آن است وزن زیاد باعث خستگی دست شما هنگام کار می شود. چاقو های متالتکس وزن سبکی دارد که جا به جایی و کار را برای شما آسان می کند. تیغه‌ی یک دست، قدرت و سطح صیقلی، از مزیت های چاقوی متالتکس سوئیس است. چاقوی آشپزخانه متالتکس ضمن خوش دست بودن، به شما راحتی و احساس خوشایندی هنگام کار می دهد. دقت داشته باشید چاقو متالتکس را به دلیل لبه های تیزی که دارد دور از دسترس کودکان قرار دهید.

محصولات منتخب