گلدان و گل مصنوعی چمن عروس ایکیا IKEA

ناموجود

برند:

کد کالا:
90395337

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس گل پلی اتیلن
  • چنس گلدان پلی پروپیلن، پلی اتیلن، بتن
  • قطر گلدان ۹ سانتی‌متر
  • ارتفاع ۱۹٫۵ سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گلدان و گل مصنوعی چمن عروس ایکیا IKEA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

سایر مشخصات

ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا

ارتفاع

19.5cm

قطر

9cm

معرفی گلدان و گل مصنوعی چمن عروس ایکیا IKEA

نگهداری از گل و گیاه نیازمند صرف وقت و انرژی زیادی است. از آب دادن و تنظیم نوردهی تا رسیدگی به خاک گلدان، باید با دقت و حوصله انجام شود. برخی از افراد فرصت و زمان کافی برای این امور را ندارند. برخی دیگر نیز علیرغم علاقه به گل و گیاه به دلیل داشتن آلرژی نمی توانند از این زیبایی های طبیعی در منزل خود نگهداری کنند. استفاده از گلدان های مصنوعی راه حلی ایده آل برای چنین افرادی است. این گلدان ها در تمام طول سال سبزی و طراوت طبیعت را با خود به همراه داشته و بر زیبایی محیط زندگی شما می افزایند. گلدان مصنوعی FEJKA ایکیا حاوی گل مصنوعی اشک نوزاد است. گیاهی زیبا با برگ های کوچک که در ایران بیشتر به نام چمن عروس شناخته می شود. چمن عروس گیاهی رونده با رشد زیاد است، بنابراین ساقه های آن باید به صورت منظم هرس شوند.

با خرید گلدان مصنوعی این گیاه زیبا دیگر نگران این مورد نخواهید بود. گلدان مصنوعی چمن عروس ایکیا از پلی پروپیلن و پلی اتیلن مرغوب ساخته شده است. این گلدان با قطری ۹ سانتی متری، به راحتی در هر مکانی از جمله لبه پنجره، روی میز، قفسه و شلف های دیواری قرار می گیرد. ایکیا در ساخت خود گیاه نیز از پلی اتیلن و استیل ضد زنگ استفاده شده است. دقت و ظرافتی که در ساخت این گیاه به کار رفته باعث شباهت بسیار زیاد آن با نمونه های واقعی چمن عروس شده است. ارتفاع این گلدان مصنوعی خارجی ۱۹٫۵ سانتی متر می باشد. برای تمیز کردن این گلدان می توانید از یک دستمال خشک استفاده کنید. گلدان های مصنوعی چمن عروس برای استفاده در سبدهای آویز گل، تزیین حاشیه تراس، پله یا راهرو بسیار مناسب هستند.

محصولات منتخب