گل مصنوعی اکالیپتوس صورتی برند ایکیا Ikea

ناموجود

برند:

کد کالا:
30409846

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس پلی اتیلن، پلی استر
  • رنگ صورتی / سبز
  • گل اکالیپتوس مصنوعی
  • ارتفاع ۳۰ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گل مصنوعی اکالیپتوس صورتی برند ایکیا Ikea”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 10 گرم
ابعاد 30 سانتیمتر
جنس

100% پلی استر, پلاستیک

سایر مشخصات

100% قابل بازیافت, ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا

ارتفاع

30 سانتی متر

معرفی گل مصنوعی اکالیپتوس صورتی ایکیا Ikea

نگهداری از گل ها در منزل کار آسانی نیست. آفتاب بیش از حد و یا نرسیدن آب کافی ممکن است باعث پژمرده شدن آن ها شود. از سوی دیگر هر گل در بازه زمانی خاصی ظاهر می شود و نمی توان همیشه از زیبایی این گل ها استفاده نمود. تمام این موارد از جمله دلایلی است که افراد را به خرید گل های مصنوعی ترغیب می کند. گل اکالیپتوس مصنوعی SMYCKA محصول برند ایکیا یکی از این گل هاست. برند ایکیا با تولید گل و گیاهان مصنوعی در انواع و ابعاد مختلف توجه مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است. ایکیا برای ساخت گل اکالیپتوس مصنوعی خود از ترکیب پلی اتیلن و پلی استر بسیار مرغوب و باکیفیت استفاده کرده است. دقت و ظرافت استفاده شده در طراحی این گل، تشخیص مصنوعی بودن آن را بسیار دشوار ساخته است.

با استفاده از این گل های زیبا می توانید طبیعت و تازگی را در تمام فصول سال به محیط زندگیتان وارد کنید. برای این گل های مصنوعی زیبا می توانید از گلدان های شیشه ای با دهانه باریک استفاده کنید. کنار پنجره، روی میز، پیشخوان آشپزخانه، قفسه یا شلف ها، همه مکان های مناسبی برای قرار دادن گلدان حاوی این گل های اکالیپتوس مصنوعی خواهد بود. این گل زیبا می تواند انتخابی مناسب برای هدیه دادن نیز باشد. ارتفاع این گل مصنوعی خارجی ۳۰ سانتی متر می باشد اما ساقه آن را می توانید بسته به نیازتان و اندازه گلدان مورد نظر با انبر کوتاه تر کنید. هماهنگی بین دکوراسیون محیط و گل های صورتی و برگ های سبز این اکالیپتوس مصنوعی زیبا می تواند به زیباتر شدن چیدمان منزل شما کمک شایانی کند. برای تمیز کردن این گل مصنوعی زیبا از یک دستمال تمیز و خشک استفاده نمایید.

محصولات منتخب