بسته سه عددی گلدان و گل مصنوعی کوکب برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
30461132

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس گل پلی اتیلن، پلی استر
  • جنس گلدان پلی پروپیلن
  • قطر گلدان ۶ سانتی متر
  • ارتفاع ۱۵ سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته سه عددی گلدان و گل مصنوعی کوکب برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

30461132

گل کوکب گلی زیبا  بومی مکزیک و آمریکای مرکزی است. تا کنون ۳۶ نوع مختلف از این گل در رنگ و اندازه های مختلف شناخته شده است. کوکب معمولا در اواخر تابستان و ابتدای پاییز ظاهر می شود، اگر می خواهید از وجود این گل درشت و زیبا در تمام فصول سال بهره مند شوید، می توانید از گل کوکب مصنوعی FEJKA محصول برند ایکیا استفاده کنید. ایکیا به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان لوازم خانگی در جهان، کلکسیون زیبا و متنوعی از گلدان های مصنوعی را تولید و عرضه می کند. گلدان هایی که همچون سایر تولیدات این برند خوشنام از کیفیت و طراحی منحصر به فردی برخوردارند. ست سه عددی کوکب مصنوعی ایکیا شامل سه گل ساخته شده از پلی اتیلن و پلی استر بسیار مرغوب است که درون گلدان هایی از جنس پلی پروپیلن بادوام قرار داده شده اند.

صورتی، قرمز روشن و قرمز تیره، رنگ هایی است که ایکیا برای این ست گل کوکب مصنوعی خارجی خود استفاده کرده است. دقت بالایی که در ساخت گلبرگ و برگ های این گل های زیبا به کار گرفته شده، تشخیص مصنوعی بودن این ست کوکب مصنوعی را دشوار ساخته است. گلدان های مصنوعی خارجی FEJKA قطری ۶ سانتی متری دارند و به آسانی در شلف یا قفسه هایی با پهنای کم و یا در لبه پنجره ها جای می گیرند. استفاده از مجموعه چندتایی از گلدان های کوچک در کنار هم، یکی از ترندهای مطرح در طراحی داخلی منازل با استفاده از گیاهان مصنوعی می باشد. البته از این مجموعه سه عددی گلدان مصنوعی می توانید در ادارات و محل کار خود نیز استفاده کنید. ارتفاع این گل های کوکب مصنوعی ۱۵ سانتی متر است. برای تمیز کردن این گلدان های مصنوعی خارجی می توانید از یک پارچه تمیز خشک استفاده کنید.

محصولات منتخب