گلدان و گل مصنوعی قرمز دو شاخه برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
10468506

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس گل پلی اتیلن، پلی استر، استیل
  • جنس گلدان پلی پروپیلن
  • قطر گلدان ۱۲ سانتی‌متر
  • ارتفاع گیاه ۳۶ سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گلدان و گل مصنوعی قرمز دو شاخه برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 320 گرم
مدل

10468506

ابعاد

– ارتفاع گیاه: 45 سانتی متر, – قطر گلدان گیاه: 12 سانتی متر

گل کریسمس یا بنت قنسول، گیاه بومی کشور مکزیک است که به دلیل تلاقی رنگ سفید قرمزش استفاده زیادی در جشن های کریسمس دارد. برگ های بنت قنسول سبز تیره و برگک های آن معمولا قرمز تیره هستند. این گل به نور فراوان احتیاج دارد و بنابراین نگهداری از آن در مکان هایی که روشنایی مناسب ندارند، دشوار است. اگر از علاقه مندان به این گل بسیار زیبا هستید اما شرایط نگهداری از آن را ندارید، می توانید گلدان های مصنوعی این گل را تهیه کنید. بنت قنسول مصنوعی FEJKA محصول برند ایکیا یکی از باکیفیت ترین گلدان های مصنوعی بازار است. ایکیا در ساخت گل و گیاهان مصنوعی خود از تجربه و مهارت چندین ساله اش بهره گرفته و ظرافت و دقتی مثال زدنی در ساخت آن ها به کار گرفته است.

همین امر باعث شده تشخیص غیرطبیعی بودن گلدان های مصنوعی ایکیا بسیار دشوار باشد. ایکیا برای ساخت گل کریسمس مصنوعی خود از پلی اتیلن و پلی استر به همراه استیل استفاده کرده است. گلدان این گل مصنوعی خارجی نیز از پلی پروپیلن بسیار بادوام ساخته شده است. این گلدان قطری ۱۲ سانتی متری دارد. از این گل مصنوعی خارجی می توانید برای زیباتر شدن فضای اتاق خواب، نشیمن، راهروها و یا حتی فضای راه پله آپارتمان خود استفاده کنید. رنگ زیبای قرمز این گل کریسمس خارجی توجه هر بیننده ای را در نگاه اول به خود جلب می کند. ارتفاع این گل مصنوعی FEJKA 36 سانتی متر می باشد. برای تمیز کردن این گلدان زیبا کافیست از یک پارچه نمدار تمیز استفاده نمایید. با گل کریسمس مصنوعی ایکیا در تمام طول سال از وجود این گل زیبا در محیط زندگی خود بهره مند شوید.

محصولات منتخب