جا مسواکی پلاستیکی طوسی مدل plenty برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5850901852

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیک پلی پروپیلن
  • ابعاد: 7*7.2*10.3 سانتی‌متری
  • وزن: 308 گرم
  • رنگ: طوسی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی طوسی مدل plenty برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

plenty

ابعاد

10.3×7.2

رنگ

طوسی

سایر مشخصات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی plenty

جامسواکی ها به عنوان نگهدارنده مسواک ها و خمیر دندان، یکی از ضروریات هر سرویس بهداشتی محسوب می شوند. جامسواکی ها از مواد مختلفی از جمله سرامیک، پلاستیک، فلز و… ساخته می شوند. جامسواکی های پلاستیکی، ارزان، سبک و دارای تنوع زیاد هستند. امروزه هر فرد می تواند به سهولت بسته به استایل سرویس بهداشتی خود، اکسسوری متناسبی را از میان کلکسیون اکسسوری های پلاستیکی موجود در بازار بیابد. یکی از باکیفیت ترین و متنوع ترین کلکسیون اکسسوری سرویس بهداشتی پلاستیکی متعلق به برند آلمانی کلین ولکه می باشد.

این برند که بیش از ۵ دهه قبل فعالیتش را آغاز کرده، امروزه محصولاتش را به بیش از ۴۰ کشور جهان صادر می کند. جامسواکی Plenty یکی از محصولات این برند می باشد. این جامسواکی از جنس پلاستیک و از پلی پروپیلن بسیار مرغوب و باکیفیت تهیه شده است. این جامسواکی پلاستیکی آلمانی وزنی کم و ابعادی ۷٫۲ در ۱۰٫۳ سانتی متری دارد.

بنابراین فضای زیادی را در کنار روشویی اشغال نکرده و در عین حال فضای کافی برای نگهداری مسواک های اعضای خانواده و خمیر دندان را فراهم می کند. رنگ خنثی این جامسواکی خارجی به راحتی با طیف وسیعی از رنگ ها و استایل ها قابل هماهنگی است و تطابق خوبی با سرویس های بهداشتی مدرن و امروزی دارد. تمیز کردن و نگهداری از این جامسواکی آلمانی نیز بسیار آسان است و تنها کافی است برای شستشوی آن از آب و کمی ماده شوینده استفاده کنید. جامسواکی پلاستیکی Plenty نسبت به همتایان سرامیکی خود مقاومت بیشتری نسبت به ضربه و شوک داشته و دوام و ماندگاری بالایی دارد.

محصولات منتخب